Išorinė ir vidinė komunikacija organizacijoje

Išorinė ir vidinė komunikacija organizacijoje

Mokymų data: 2025 m. sausio 16 d.
Mokymų laikas ir trukmė: 9.00-14.30 (6 akad. val.)
Pertraukos: 10.30-10.45; 12.15-13.00

Lektorė Janina Sabaitė-Melnikovienė nuo 2000-ųjų dirba su organizacijų viešųjų ryšių, komunikacijos, rinkodaros, plėtros, pokyčių įgyvendinimo, socialinės atsakomybės bei personalo konsultavimo ir darbdavio įvaizdžio projektais.

Programa:

1 DALIS. Išorinė komunikacija

1. Viešųjų ryšių pagrindai ir įstaigos atstovavimas viešojoje erdvėje

Praktinė užduotis: pagal pateiktą komunikacijos strategijos šabloną dalyviai kuria komunikacijos strategiją hipotetinei organizacijai ir ją trumpai pristato. Strategijoje turi būti aprašyta, kaip organizacija save pristatys viešumoje, kokiais kanalais bus naudojamasi.

2. Viešasis kalbėjimas ir komunikacija su žiniasklaida 

– Tikslas: Mokytis efektyviai kalbėti viešumoje ir bendrauti su žiniasklaida.

– Turinys: Viešojo kalbėjimo pagrindai. Pranešimo spaudai pagrindai ir kalbėjimas su žurnalistais.

– Praktinė užduotis: pagal pateiktus paruoštukus ir šablonus, dalyviai parengia trumpą pranešimą spaudai, remdamiesi konkrečia situacija (pvz., naujo produkto pristatymas) ir išbando kalbėjimą prieš grupę, imituodami spaudos konferenciją.

3. Tekstų rašymas 

– Tikslas: Išmokti rašyti aiškius ir tikslinius tekstus vidinei ir išorinei auditorijai.

– Turinys: Skirtingi tekstų tipai (pranešimai spaudai, socialinių tinklų įrašai, vidinė komunikacija). Pagrindiniai rašymo stiliai, skirti įvairioms auditorijoms. Antraščių kūrimo menas.

– Praktinė užduotis: remiantis įtraukaus teksto metodika dalyviai rašo trumpą tekstą socialiniams tinklams ir vidiniam įmonės naujienlaiškiui.

2 DALIS. Vidinė komunikacija

4. Virtuali komunikacija: el. paštas  ir n susirinkimai; informacijos srautų valdymas

– Tikslas: Išmokti efektyviai komunikuoti virtualioje erdvėje.

– Turinys: El. pašto etiketas ir komunikacija pokalbių platformose. Informacijos srautų valdymo pagrindai. Efektyvūs susirinkimai ir darbuotojų įtraukimas. Grįžtamojo ryšio mechanizmai.

– Praktinė užduotis: dalyviai imituoja susirinkimą, kurio metu sprendžiama organizacinė problema arba dalyviai parengia pavyzdinį el. laišką (pvz., kliento užklausos atsakymas) ir simuliuoja trumpą virtualų susitikimą.

5. Krizių komunikacijos pagrindai

– Tikslas: Išmokti efektyviai organizuoti komunikacijos procesą nutikus krizinei situacijai.

– Turinys: Krizių priežastys ir prevencija. Krizių komunikacijos valdymo algoritmas.

– Praktinė užduotis: pagal krizių valdymo algoritmą dalyviai parengia potencialios krizės komunikacijos veiksmų planą.

6. Komunikacijos planavimas ir auditas 

– Tikslas: Išmokti kurti komunikacijos planą ir atlikti komunikacijos auditą.

– Turinys: Kaip įvertinti esamą komunikacijos situaciją? Kaip planuoti organizacijos komunikaciją pagal strateginius tikslus?

– Praktinė užduotis: dalyviai atlieka trumpą organizacijos komunikacijos audito simuliaciją ir sukuria paprastą komunikacijos planą.

Dalyvio mokestis – 140 Eur (PVM netaikomas).  Į kainą įskaičiuota metodinės medžiagos komplektas (el. formatu), el. dalyvio pažymėjimas. Jei pageidaujate dalyvauti, prašytume užpildyti žemiau esančią REGISTRACIJOS ANKETĄ. Užsiregistruoti į mokymus galite ir tel. (0 5) 205 1492, +370 699 98531, +370 699 98350.


    • Date : January 16, 2025
    • Time : 21:00 - 14:30 (UTC+0)

    Related Events