Konfliktinių situacijų, kylančių bendraujant su pacientais ir jų artimaisiais, valdymas ir streso prevencija

Data: 2023 03 10     Pradžia: 09:00

Seminaras skirtas ligoninių, poliklinikų, medicinos centrų bei kitų sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojams.

Mokymai vyks: 2023 m. kovo 10 d.
Mokymų trukmė: 6 akad. val. (9.00-14.30 val.)
Pertraukų laikas: 10.30-10.45, 12.15-13.00
Mokymų vieta: vyks nuotoliniu būdu Microsoft Teams platformoje

Seminaro programa:
• Susipažinimas: kodėl mums rūpi mokėti konstruktyviai spręsti ir valdyti sudėtingas situacijas, atsirandančias bendraujant su pacientais? Kokias situacijas vadiname sudėtingomis konfliktinėmis? Įprastų, dažniausiai pasitaikančių konfliktinių situacijų sprendimo būdų aptarimas.
• Sudėtingų situacijų aptarnaujant pacientus atsiradimo priežastys. Konflikto kaip proceso eiga: kada geriausia konfliktą spręsti?
• Konfliktų priežastys ir tipai.
• Konfliktinių situacijų prevencija.
• Paciento reakcijos valdymas ir mano (darbuotojo) reakcijos valdymas: kas svarbiau? nuo ko pradėti?
• Pozityvus mąstymas sudėtingose situacijose.
• Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
• Mūsų emocijos ir elgesys įtemptų situacijų metu. Mąstymo – emocijų – elgesio „grandinėlė”. Pykčiui palankūs mąstymo įpročiai.
• Kaip stresas įtakoja mūsų elgesį?
• Keletas greitų streso ir pykčio suvaldymo metodų.
• Pacientų tipai pagal nepasitenkinimo reiškimo būdą. Konfliktiškos asmenybės ir jų elgesio stilius bei mąstymo įpročiai.
• Pacientų, ir darbuotojų dažniausiai naudojamos elgesio strategijos („pergalė bet kuria kaina”, prisitaikymas, vengimas, kompromisas, integracinio sprendimo ieškojimas) – kaip jų naudojimas įtakoja konfliktinių situacijų susidarymo tikimybę, taip pat jų eigą ir rezultatą. Psichologinis testas: kokios elgesio strategijos konflikto metu būdingos man? Aptarimas – kokiose situacijose kurios elgesio strategijos duoda geriausią rezultatą. Situacijų modeliavimas, inscenizavimas ir aptarimas.
• Transakcijų analizės modelio (pagal E.Berne) taikymas sprendžiant konfliktines situacijas. Kaip atrodo bendravimas iš „Tėvo”, „Vaiko” ir „Suaugusiojo” pozicijos. Ką sakome ir ką norime tuo pasakyti – paprastos ir „užslėptos” transakcijos. „Psichologiniai žaidimai” bendravime ir manipuliacijos. „Psichologinio aikido” technika. Situacijų analizė ir pratybos.
• Kaip dirbti su pacientų ir jų artimųjų skundais, kaltinimais ir nepasitenkinimu. Pacientų nepasitenkinimo neutralizavimo algoritmas. Darbas su pacientų ir artimųjų prieštaravimais. Situacijų modeliavimas ir analizė.
• Asmeninio „dažniausiai naudojamų įrankių” paketo pasiruošimas. Sudėtingų situacijų prevencijos ir valdymo priemonių aptarimas.
• Apibendrinimas ir refleksijos

Seminaro lektorė – Janina Sabaitė-Melnikovienė, organizacijų krizių valdymo konsultantė, streso valdymo terapeutė, sertifikuota mindfulness (dėmesingumo ugdymo) trenerė, 20 metų dirbanti kaip praktikė ir paskutinius 5 metus vedanti mokymus skirtingo dydžio ir pobūdžio (viešojo sektoriaus ir verslo) organizacijoms.

Dalyvio mokestis – 100 Eur (PVM netaikomas). Dėmesio, antram ir kiekvienam paskesniam dalyviui mokestis – tik 70 Eur! Į kainą įskaičiuota metodinės medžiagos komplektas (el. formatu), el. dalyvio pažymėjimas. Jei pageidaujate dalyvauti, prašytume užpildyti žemiau esančią registracijos anketą. Užsiregistruoti į seminarą galite ir tel. 8 699 98531, 8 699 98350.

Registracijos anketa

Norėdami užsiregistruoti, prašome užpildyti visus anketos laukelius, pažymėtus žvaigždute (*).
Jei renginyje ketina dalyvauti daugiau nei 3 asmenys, dalyvių pavardes prašome įrašyti laukelyje „Papildoma informacija“.  
Jei dalyvaujate kaip fizinis asmuo, vietoje įmonės pavadinimo nurodykite dalyvaujančio asmens vardą ir pavardę.


    • Date : March 10, 2023
    • Time : 09:00 - 14:30 (UTC+2)
    • Venue : Nuotoliniu būdu

    Related Events